15 Ekim 2007 Pazartesi

|~|BORDO BERELİLER|~|



Bordo Bereliler, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin değişik sınıf ve rütbelerdeki subay, astsubay ve uzman erbaşlardan oluşan, iç ve dış tehditlerin bertaraf edilmesine karşı her türlü arazi ve iklim şartlarında görev yapabilecek nitelikte üst düzey eğitime tabi tutularak yetiştirilmiş özel askerlere verilen isimdir. Tugay seviyesinde (sonra tümen ve 2006 Yaş kararları ile Kolordu seviyesine çıkartılmıştır) oluşturulmuş olan Özel Kuvvetler Komutanlığı'na (Eski Adı Özel Harp Dairesi Başkanlığı) bağlı olarak görev yaparlar. Söz konusu Tugay, Bordo Bereliler ile Muharebe Arama Kurtarma (MAK), Su Altı Taarruz (SAT), Deniz Piyade Keşif timlerini bünyesinde barındırmakla beraber, fiili durumda sadece Bordo Bereliler ve MAK doğrudan kolordunun emrinde görev yapmaktadır.

Bordo Bereliler aynı zamanda devlet büyüklerinin yakın koruma görevini de yerine getirirler. Ününü Abdullah Öcalan'ın yakalanma görevinde duyurmuştur. Bordo Berelilere üye olan askerlerin adları soyadları MİT tarafından korunur.

Ahlak ilimden önce gelir ilkesiyle yetiştirilen özel kuvvet mensupları, sıcak çatışmalar gibi birlik ruhu ve dayanışmanın en çok ihtiyaç duyulduğu yerlerde ne kadar başarılı olurlarsa olsunlar öncelikle tim personelini düşünmeleri anlayışına sahiptirler.

*


Biz özel tim almayız, özel tim yaparız sözüyle öne çıkan özel kuvvet kursu, girişte hiçbir bedeni üstünlük standardı aramamaktadır. Gönüllülük esasıyla kabul edilen personel eğitim süreci dahilinde gerekli standartlara kendiliğinden ulaşmaktadır.

Yurtiçi, yurtdışı ve ihtisas eğitimi olmak üzere 3 ayrı dalda 47 ayrı ders eğitimi gören "bordo bereliler", 3.5 yılda yetişmektedir. Yurtiçinde 72 hafta süreli temel nitelikli kurslar gören elit askerlere, bu eğitimden sonra yurtiçi ve yurtdışında ihtisas eğitimi verilmekte, ihtisas süreleri 10-52 hafta arasında değişmektedir. Yaklaşık 3 - 3.5 yıl sonunda adaylar, gerçek bir "bordo bereli" olmak suretiyle özel timlerde görev alacak duruma gelmektedirler.

Yurtiçinde; savaş beden eğitimi, özel harekat, yakın muharebe, teşhis-tanıma, uzak mesafeli keşif ve devriye, sızma, yaşamı sürdürme - sorgulama sorguya mukabele, kaçma - kurtulma, hedef tarifi - ateş tanzimi - hasar tespiti, özel operasyon, psikolojik harekat, halka yardım, paraşüt, komando, gayri nizami savaş, koruma, kış muharebesi, kurbağa adam, serbest paraşüt eğitimi.

İhtisas kurslarında; atlatıcı ve yer ekip komutanlığı, tahrip teknikleri, mayın ve bubi tuzakları, ilk ve acil yardım, cerrahi teknisyen, hayatta kalma-kurtulma, cephane imha, hafif silah uzmanlığı, ağır silah uzmanlığı, istihbarat uzmanlığı, harekat uzmanlığı, muharebe kursları, psikolojik harekat kursları, muharebe arama-kurtarma (MAK).

Yurtdışında; özel kuvvetlerde uzmanlık, hava indirme, sivil işler, halkla ilişkiler, devriye, yaşamı sürdürme, psikolojik harekat kurslarıdır.

Abdullah Öcalan'ın Kenya'dan alınmasını sağlayan birliktir. Öte yandan Bordo Bereliler güneydoğuda yürütülen iç güvenlik operasyonları çerçevesinde Güneydoğu Anadolu ve Kuzey Irak'ta sayısız çatışmaya girmiştir. Bu çerçevede NATO bünyesinde bulunan ülke özel kuvvet personeline göre çok daha tecrübeli addedilmektedir. Ayrıca dünyada güven atışı eğitimi yapan tek timdir. İki bordo bereli karşı karşıya geçerler. Biri kafasına kitap büyüklüğünde bir hedef tutar. Diğeri bu hedefe gerçek mermilerle yürüyerek ateş eder, ortaya geldiğinde durur, arkasını döner, silahları bacaklarının arasından geçirip ateş etmeye devam eder. Daha sonra hedefi tutan silahları alır. Ve aynı şeyler tekrar yapılır.

Nukeözellikleri Nuke

1-Subay ve Astsubaylardan oluşuyor.
2-üç-üçbuçuk yıl eğitim alıyorlar.
3-Gönüllülük esasına göre seçiliyorlar.
4-Yurt içinde 72 haftalık temel nitelikli kursları var.
5-Daha sonra ihtisas alanına göre 10-52 hafta arasında değişen yurt içi ve yurt dışı ihtisas eğitimleri var.


A- YURT İÇİ TEMEL KURSLARI
-Muharebe temel eğitimi
-Göğüs göğüse muharebe
-Uzak mesafeli keşif devriye
-Sızma
-teşhis ve tanıma
-Hayatı idame
-kaçma kurtulma
-Hedef atrifi,Ateş tanzimi
-Psikolojik Harekat
-Tahrip
-Paraşüt
-Kurbağa adam
-Gayri nizami savaş
-Özel harekat türleri.konularında eğitilirler.

B-İHTİSAS KURSLARI
-yer ekip komutanlığı
-tahrip teknikleri.mayın ve bubi tuzakları
-İlk yardım
-Cerrahi müdahale teknikleri
-Mühimmat imha
-Hafif ve ağır silah uzmanlığı
-İstihbarat uzmanlığı
-Muhabere kursları
-psikolojik harekat kursları


C-YURT DIŞI KURSLARI
Ranger
-Hava İndirme
-Sivil İşler
-Halkla İlişkiler
-Hayatı İdame
-Psikolojik harekat


Tümü iyi paraşütçüdür. Çeşitli yabancı dilleri iyi bilirler.

Nuke
3.ÖZEL KUVVETLERE NASIL GİRİLİR?

Özel Kuvvetlere personel gönüllülük esasına göre Kıtalardan ve sınıf okullarından alınır.Türk Silahlı Kuvvetleri Özel Kuvvetler Komutanlığında görev alabilmek için öncelikle “Subay, Astsubay veya Uzman Erbaş” olmanız gerekmektedir.

Subay, Astsubay veya Uzman Erbaş alımına ilişkin başvuru tarihleri, başvuranlarda aranacak nitelikler ve başvurulara ilişkin diğer ayrıntılar, basın ve yayın kuruluşları vasıtasıyla duyurulmaktadır.

Sas’a veya Sat’a girecek olan adaylar boş bir araziye götülür. Üzerlerinde don ve atlet dışında hiç bir şey bulundurulmaz. Bu adaylara bir yol gösterilir. Bu yolun sonunda onları bir kulübe bekler. Onlardan 6 kilometrelik yolu 1 saatte almaları istenir. Ve oraya gitmek için yola koyulurlar. Adaylar çıktıktan 10 Dakika sonra peşlerine her biri için özel sırf öldürmek için eğitilmiş köpekler bırakılır.

1 saat dolduğunda komutanlar ve denetçiler yola koyulur. O yolda o köpeklerin cesetlerini bulurlar genelde. Adamlar çıplak elle ya da dişleriyle o köpekleri parçalamıştır.

Diğer bir egitimde de adayların hepsi Zodyak botlarla denizin ortasına götürülürler. Ve bırakılırlar. Belli bir saat sonra oraya tekrar bir botun onları almaya gelineceğini bildirip ayrılırlar. Dirençli olan yaklaşık o suda 3 saat hayatta kalmayı başarır. Eğitim zaitti çok olur bu eğitimde. Bot geri geldiğinde kesinlikle durmaz. Yanlarından geçer. Tutundun tutundun tutunamadın bir 3 saat daha beklersin. Her seferinde böyle olur.
Ve SAS & SAT da şu anda 1 numaradır. Daha bu adamlar öyle eğitimler görürler ki bir insanın imkansız dediği şeyler.



Diğer bir eğitimde de komando cehennem haftası denilen bir eğitimden geçer. Asker ıssız bir ormana eline sadece bir çakı verilerek bırakılır ve 1 hafta yaşam mücadelesi verir. Kurbağalarla yılanlarla hayatta kalmaya çalışır.
AMERİKA ARD ARDA YENİLDİĞİ İÇİN TATBİKATLARDA YARIŞMALARI İPTAL ETTİRDİ GARİBİM. ÇİNLİ KOMANDOLAR HARİTAYI ŞAŞIRMIŞLAR RUSLARIN BOTLARI DEVRİLMİŞ ÇUVAL OLAYINDA AMERİKALI GENERALİN GENELKURMAYA KOMANDOLARINIZ (BORDO BERELİ) ASKERLERİMİZİ SAĞSALİM BIRAKTIKLARI İÇİN TEŞEKKÜR ETMİŞTİR. OLAYDA 100 AMERİKAN 60 KÜRT VARDI. BİZİM SADECE 11 ASKER DÜŞÜNÜN NEKADAR KORKTUKLARINI ..


70 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler güsel olmuş

Adsız dedi ki...

bordo bereli olmak isterim ve savas makinesine

Adsız dedi ki...

osman pamukoğlu ile erdal sarı zeybek i ver bunların başına da bak sonra ne oluyor

fatih dedi ki...

bende buyuyunce bordo bereli olmak istiyorum onlar kadar iyi asker dunyada yoktur

Adsız dedi ki...

bende bir bordo bereli olup pkk ların korkulu rüyası olacagım

Adsız dedi ki...

hepinize helal olsun beyler ben de bordo bere olmak istiyorum ama 16 yaşım ve beklemeye hç tenezzülüm yok ya kelke simdiden egitseler alıp aileden koparıo hç durmam koşarım ama yolu yok herhalde

Adsız dedi ki...

beyler hep ole olmuo ama ya olmazzsak seçilemezsek benim b planım hazır kendım savaşırım kendım yaşarım hç korkmam uslerıne gıderım (allahın askeri) ya siz?

Adsız dedi ki...

keşke yaşım 30 olmasada ebni alıpta bi deneselr çok isterdim ama yaş geçmiş ama oarada olan tüm arkadaş ve askerlere selam ederim inanın sizinle birlikte operasyon da olmak çarpışmak çok isterdim hepinizin yolu açık olsun allah sizleri korusun kolay gelsin erdal bora beşiktaş ist

Adsız dedi ki...

Ben Ali AVCI, Hayatımda hep düşmanla savaşmak bütün geçmişimizin öcünü almak istemişimdir devlet için millet için ülkemiz için bu görvi yapmak isterim.şuan da bile deseler vatnın için apo yu vur 40 yılda ceza evinde yatacaksın deseler vallahide vururum billahide.

Adsız dedi ki...

en büyük emelim bordo bereli olmak bir gün olacam

Adsız dedi ki...

enbüyük emelim bordo bereli olmak her şeyimi verme ye hazırım

Adsız dedi ki...

dünyanın 1 numarası onlar ALLAH herkese nasip etmez

FATİH dedi ki...

gerçekten bordo bereli olmak isterdim hatta hayatımın son damlasına kadar

Adsız dedi ki...

inşallah 5 buçuk yıl sonra bu ülke süper 2 savaş makinası daha kazanacak...srcan-YsF

Adsız dedi ki...

bende olmak istiyorum bordo bereli sadce diplomam yok gereli kalan tüm ölellkler bende war bilo91@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende bordo bereli olmak bu ve bu pkk denen nalet şeyi kökünden kazımak istiyorum.saol kardeş eline sağlık güzel olmuş.karslı

ABDULKADİR dedi ki...

slm ben abdulkadir bende bordo berelilere katılmak istiyorum.benim buna ihtiyacım var. yetkilliler kimse hemen gelip beni almalarını istiyorum.ben tambir savaşçıyım.bunu bilmelerini istiyorum.komando_164@hotmail.com beni bu adreste bulabilirler. ACİL

Adsız dedi ki...

Arkdaşlar allah hepinizin yardımcısı olsun ama bende bordo bereli olucam bana yardım edecek bilgilendirecek biri varsa yada benden bilgi almak isteyen warsa msn adresimi ekleyebilir tayfur_ahsen@windowslive.com bu msn adresim lütfen ekleyin beraber bişeyler yapalım birlikten güç doğarmış vatanımızı böyle bir şekilde ayakta tutabiliriz hadi birleşelim!!

süleyman dedi ki...

bordo bereli olmak tek hayalim pkk lı şerefsizleri yok etmek

Adsız dedi ki...

ben uzman jandarma çavusum ve bordo bereye katılmak ıstıyorum ancak jandarmadan personel alınmıyo ama yınede gırmek ıstıyorum naasıl gırebılırım ne yapmayalım

Unknown dedi ki...

her ne olursa olsun bi sn bile düşünmeden geçmişimi silip gerçek bir savaş makinası olmayı çok isterim.tabi istemekle olmayacağınıda biliorum.umarım bu not gereken yerlere gider...senyour.dogan@gmail.com

Adsız dedi ki...

bende bordo bereli olmak istiyorum vatanımı milletimi korumak istiyorum ve olucam [ölümüne]

Adsız dedi ki...

Güzel bir tanıtım olmuş... Bordo bereli olma yaşımız geçti ama onların aldığı kurslardan YAKIN KORUMA kursu almak istiyorum. Ankarada özel kurslarda olabilir. Bilen varsa mailini bekliyorum. kocakurt79@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Selamin aleyküm........
Tebrikler güzel olmus.....
Ben almanyada yasiom ve size bi sorum olcakdi eger bana cevap verirseniz cok memnun olurum :D:D

Ben coksan beri asker olmak istiom türk askeri ama ben almanyada yasiom ve henüz 16 yasindayim ve alman passportum var....... Okulu tabii almanyada bitirecem ve düsünüyom almanyada mi askerlik yapsam türkiye de mi ve ben subay olup bordo bereli olmak istiom biliom biraz fanatsy gibi oldu ama hayalim....... ve size soruyom burda okulu bitirdikden sonra almanyada türkiye ye gelip askerlik okuluna baslayabilirmiyim yada baslayamam mi ?

Bu adrese cevabi yazarsiniz cok mutlu olurum

Hasan.1995@medionmail.com

VATANA ASKER LAZIM CESURASKER :D

murat dedi ki...

allah turk askerını korusun

ahmedoo dedi ki...

ALLAH bordo bereli olmak isteyen kardeşlşerimizin yardımcısı olsunn

Adsız dedi ki...

her gelen bordo bereli olcam diyor. Öyle kolay olsaydı bordo bereli olmak bordo bereliğin önemi kalmazdı.

Adsız dedi ki...

unutmayın her turk bordo berelıdır...

semih çiçek dedi ki...

bende bordo berelı asker olmak ıstıyorum herseyımı bırakıp yasadıgım ve yasıyacagım tum cılgınlıkları bordo berelı asker olarak yasamak ıstıyorum aılemım olması hıc bırseyı degıstırmıcek bende orduda boylesıne gusel bır bırlıkte gorev yapmak vatanıma sahıp cıkmak ıstıyorum ben turk gencıyım kanımın kaynamaya yenı basladıgı bu sıralarda benı egıtıp teskılata gırmek ıstıyorum sesımı baska nasıl duyuracagım bılmıyorum ama burdan ıcımı doktum bordo berelı olmak gercekten her baba yıgıtın harcı deıl ama ben yapacagıma kendımden cok guvenıyorum bana bu sansı tanıyın...!

Adsız dedi ki...

inşşallah hepiniz olursunuz bu bordo sat sas ama aile hayatı kurmayın sakın ...

Enes dedi ki...

Ben Enes Akbulut , bende bir bordo bereli olmak istiyorum..
laxsexxstylezx@hotmail.com
lutfen bana mesaj gonderin

VATAN dedi ki...

MERHABA SEVGİLİ KARDESLERIM
BEN ÖZEL HAREKAT OLMAK İÇİN POLİSLİK SINAVINA GİRDİM.SINAVI KAZANIP ELAZIĞ PMYO YA GİRMEYE HAK KAZANDIM.IKI GUN ORDA KALDIM VE MULAKATLARA GIRMEDEN CIKTIM.AMACIM ÜLKEM İÇİN EN HAYIRLI OLANI YAPMAKTI.VE SIMDI BIR İLKOKUL ÖĞRETMENIYIM.AMACIM VATANIMA HAYIRLI OLAN EVLATLARI YETISTIRMEK HAYATIMA BUNA ADAYIP ÜLKEM İÇİN EN HAYIRLISINI YAPMAK ISTIYORM.AMA İÇİMDE HALA ALEV ALEV YANAN BI ÖZEL HAREKAT YADA BORDOBERELI ATESI VAR.BEN VATANI GÖREVIMI BU SEKILDE YERINE GETIRMEYI DÜŞÜNDÜM .DÜŞÜNCELERIMI SIZLERELE PAYLASMAK İSTEDİM.HEPIMIZ BI ASKER OLAMASAKTA BU VATAN ICIN VEREBILECEK İLLAKI HAYIRLI BISEYIMIZ VARDIR.ALLAH VATANINI VE MILLETINE HAYIRLI EVLAT IHSAN EYLESIN..KARA DAG

Adsız dedi ki...

ulan ben bir bordo bereli oluyum var ya yıllarca pkk,ya kan kustururum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şunu hiç bir zaman unutmayın komandolar yaşamak için öldürür bordo bereliler ise öldürmek için yaşar

Hasan dedi ki...

Selamin aleykum,

Ben hollandadan Hasan..
Yasim 19, Burda yaptigim isi, surdurdugum hayati ve herseyi birakip turkiyeye gelip egitim almak istiyorum.
Amacim Bordo bereliye girmektir:).
Oraya girmek icin herseyimi vermek istiyorum!!!! vatanimi, milletimi korumak istiyorum!!! kan atacaksammm savasta atiyim vatanim icin!!!
oleceksem savasta ve gorevde oliyim!!!
beni duyan varsa, elinizden bisey gelebilirse. yardim edebilirseniz daha cok bilgi vermek icin neolur bana bi mail atin:)

mostwanted58@live.nl

Adsız dedi ki...

bir canım var oda vatana millete feda olsun niyetim 22 yıldır değişmedi değişmeyecek taki bordo bereli olana kadar.................... eğer varsa yardımcı olacak biri lütfen bir mesaj atması yeterli...



mahser_hayat@hotmail.com

Adsız dedi ki...

beyler yorumlarınız güzel hepinizin hevesi var ama pordo bereli olmak o kadarda iyi bir şey değildir o yüzden size tavsiyem zorluklarlada olsa hayatınızı yaşayın gezin dolasın aşık olun bir aile kurun 1 bordo bereli bunları yapamaz bordo bereli olduğunuzda i sminizi bile olmuyacak sahte bir kimlikle 1 takma isiminiz olacak sizce komutanınz vurun dediğinde ne için öldürdüğünüzü bilmiyeceksiniz bile tabi taktir size kalmıs eğer ömrünüzü bunu yaparak tüketmek istiyorsanız tabi that's all I metal..

Adsız dedi ki...

siz ne derseniz deyin ben bordo bereli olmak istiyorum ne olursa oılsun çünkü çocukluktan beri kurduğum bi hayal bu ben vatanıma sahip cıkmak istiyorum düzenli bi hayatımın olmasınıda istemiyorum hep zorluklarla yasmak istiyorum cünkü zaoru herzaman severim ama sesimi sizlere nasıl duyuracağım

ali tabanca dedi ki...

ben nasıl bordo bereli olucam lütfen duyun sesimi

ali tabanca dedi ki...

birisi cevap yazsın ne olur

cenksevim dedi ki...

er ; görürsen çatış
komutan ; görürsen çatış
çavuş ; görürsen çatış
komando ; görürsen çatış
BORDO BERELİ ; görürsen çatışmanada kaçmanada gerek yok tam kafandan vurulursun zaten !

Adsız dedi ki...

Ben bordo bereli olmak istiyorum ama ne yapcam bilmiyorum o kadar çok istiyorum ki aklınız almaz herşeyimi feda edebilirim bu iş için biri bana yol göstersin niğdeliyim numaram 05418354102

Adsız dedi ki...

Tüm bordo berelilerimize saygılarımızı sunuyorum giray_han2011@hotmail.com bende oolmak istiyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

Tüm bordo berelilerimize saygılarımızı sunuyorum giray_han2011@hotmail.com bende oolmak istiyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

bordo bereli olmak istiyorum ama öyle 1 anlık heves değil benimki lise 1 e gidiyorum hayatımı buna göre planlamaya çalışıyorum. henüz geç değil bence allah izin verirse kara harp okuluna gidip subay veya astsubay olup sonra gönüllü olarak bordo bereli olmak istiyorum.
aşk meşk benim için saçma şeyler zaten evlenmiycem gerekende bu zaten. yabancı dil olarakda arapça ve ingilizcemi geliştirmeyi planlıyorum.
her türk asker doğar ama her türk bordo bereli doğamaz. bende nadir olarak bordo bereli doğanlardan olduğumu düşünüyorum. fiziksel yeterlilik imde fena değil :))...

Adsız dedi ki...

bende bordo bereli olmak istiyorum küçükken hep savaş resimleri çiziyordum şimdide çiziyorum ve bordo bereli rütbesiyle düşmanlarla
savaşmayı çok isterim...

Adsız dedi ki...

bende bordo bereli olmak istiyorum amcamda 9 yıl bordo bereli astsubay başçavuş olarak görev yapıyor bende olmak istiyorum zorluklarınıda bilerek

Adsız dedi ki...

bende bordo bereli olmak istiyorum amcamda 9 yıl bordo bereli astsubay başçavuş olarak görev yapıyor bende olmak istiyorum zorluklarınıda bilerek

Adsız dedi ki...

ben secıldım ve 26 gun sonra eğitimlere gırıcem gıdıcem bi ailem yok tanıdıgım ınsanlarda akrabam değil buraya kadar geldıysem buraya kadar basardıysam bundan sonrada basarılı olacagıma ınanıyorum basarımın tek sırrı olmek ten korkmamak ve bu hep boyle olucak ve umarım hepınız olursunuz vatanın sısın gıbı ınsanlara ıhtıyacı cok 4 sene sonra gorusuruz umarım ıyı akşamlar 01 ocak 2013 saat 20 42

Adsız dedi ki...

Neat blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple adjustements would really make
my blog shine. Please let me know where you got your
design. Thanks a lot

Also visit my homepage ... ルブタン靴

Adsız dedi ki...

Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further post thanks once
again.

Also visit my homepage トリーバーチ財布

Adsız dedi ki...

It's enormous that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our argument made at this time.

my web blog :: miu miu 店舗

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

GERÇEK BİR BORDO BERELİ OLMAK İÇİN YÜREK GEREKİR.EĞER GERÇEK BORDO BERELİ OLMAK İSTİYORSAN CANINI MALINI AİLENİ VATAN UĞRUNA BIRAKMALI VE FEDA ETMELİSİN.
BEN BU VATAN İÇİN HERŞEYİMİ VERİRİM.CANIM BU VATANA FEDA OLSUN. BİR BENİM CANIM GİTMİŞ.NE OLUR BU UĞURDA MİLİYONLARCA KAHRAMAN ÖLMÜŞ.

Adsız dedi ki...

ben 26 yaşındayım bordo bereli olmak istiyorum bütün canımı kanımı bu vatana vermek istiyorum

anıl dedi ki...

16 17 yaşındayım harp okulunu okuyarak bordo bereli olmak istiyorum ve olacam

Adsız dedi ki...

Turklerin hepsi savaşçıdır. onemli olan kimle. Kim icin ne icin . savastiklari onemli . onemli olan aklini kullanmak. Ayrica bulmak isteyen istedigi gibi bulur

Adsız dedi ki...

Bordo bereli olmak göt ister

Adsız dedi ki...

Ben suan 15 yaşındayım bordo berelilerin video larını izledikçe kendimden geçiyorum bi şans tanısalar da bu yaşımda beni eğitime soksalar keşke bunu canıi gönülden istiyorum ve bütün ülkemizi koruyan abilerimizin elinden öpüyorum Allah yardımcınız olsun abilerim bu konuda eğer ki bi çalışmalarınız varsa numaram 05075494796 boy 1.80 kilo 75 vücudunda yerinde sizleri seviyorum

subay olmak isteyen dedi ki...

Bn bi kızım ama bordo bereliler kadar iyi bi subay olmak istiyorum.yaşım 18 ama şimdi lise terk yapsam alırlar mı?

Unknown dedi ki...

Bende bir bayanım üniversite mezunuyum bölümü mü sevmiyorum 1 nisanda subaylık- astsubay lık sınavları var ona katılıcam Allah ın izniyle inşAllah kazanırım sonra ver elini bordo gönüllülük ... Bu arada bayan arkadaş en az lise mezunu olmak ve 25 yaşı doldurmamış olmak gerekiyor...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bilgi hatası var. Uzman erbaşlar da özel kuvvet olabilir. Yani rütbeli herkes

muhammed dedi ki...

14 yaşımdayım bordo bereli olmak istiyorum

Adsız dedi ki...

0539 898 6577 Bordo Bereli olmak için şimdiden hazırım.Ağaç yaşken eğilir 16 yaşındayım Buraya yazmanın bi faydası olmayacak ama İnşallah birisi görür.

Muhammet dedi ki...

okuyan biriyim evet ama bende ilerde bordo bereli olacağım buna inanıyorum ve güveniyorum.O vatan evlatları gibi bende gözümü kıpmadan bu vatan uğruna kanımı canımı vermeye razıyım. Yeter ki analarımız bacılarımız kardeşlerimiz yataklarında rahat uyusun.Allah onların yardımcısı olsun.Amin ...

Adsız dedi ki...

Özel kuvvetler her yıl alım yapıyor. Eğer en az önlisans mezunuysan özel kuvvetler komutanlığına bizzat başvuru yaparak veya alım tarihleri içinde internet üzerinden başvuru yaparak sınav ve mülakatlara katılmaya hak kazanabilirsiniz. Ben 2016 yılında başvuru yaptım ve sınava cagrildim. Fakat 900 gram fazla kilom olduğu için elendim. Ön elemelerde sağlığınız yerindeyse, kondüsyonunuz iyiyse ve genel kültür ve yetenek bilginiz sağlamsa her türlü geçersiniz. Arkadaşlarımdan eğitime hak kazanıp 1 sene eğitim görüp bırakanlar veya hava kuvvetlerine jandarmaya geçenler oldu. Adamlar insan değil, makine yetiştiriyor ve özel kuvvetlere katılmak, bordo bereli veya sas&sat komandosu olmak isteyenler varsa günlük en az 3 km koşup en az 1 saat ağırlıklı direnç sporu yapsın. Günlük olarak tarih coğrafya matematik ve vatandaşlık çalışsın fakat bunları sağlam çalışsın. Ankara gazi tarih bölümünü derece ile 2. Olarak bitiren arkadaşım sözlü mülakatta elendi. O yüzden sağlam çalışın... Allah yardımcınız olsun...

ss dedi ki...

Artik 1 sene civari bir egitim goruyorlar jandarma olan Okk gecis yapamiyor Okk de bulunan Jandarmadan gecis yapanlarda gonderiliyor joakin bunyesindeki joperde bir cok gonderilmis Okk mensubu var

Unknown dedi ki...

Malmısın amk KOMANDO olursunda herkes bordo bereyi giyemez kardeş